Catalog

Urmareste comanda Urgent Cargus

POS & RETAIL 

Imperial POS & Retail a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine pentru a face gestionarea unui magazin simplă și eficientă. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune.

Programul este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.


Exista 3 produse

  • 0 Recenzie(i)

    Interfață prietenoasă și rapidă Emitere facturi/avize/proforme Emitere chitanțe Vânzare pe bază de scanner/căutare Discounturi articol/produs Stocuri (manual) Combatibil display client Export în contabilitate Inventariere Rapoarte complexe Backup baza date în cloud Sincronizare avize puncte lucru Preluare date firmă pe bază de CUI

    499,00 lei
  • 0 Recenzie(i)

    Tot ce conține pachetul Standard, plus: Afișaj client LCD - reclame Interfață touch - legume fructe Plăti cu regim de reținere la sursă Pontaj pe bază de card Export cântar self-service Generare etichete rolă CRM de bază Foi de parcurs Sincronizare magazin online

    1 399,00 lei
  • 0 Recenzie(i)

    Tot ce conține pachetul Basic, plus: Recepție produse (NIR) Fișă client/facturi neîncasate Fișă furnizor/facturi de achitat Dispoziție de încasare/plată Proces verbal de compensare Generare etichete pretăiate A4 Fidelizare 1000 clienți Alte documente contabilitate primară

    999,00 lei