Catalog
Se încarcă...
Imperial POS & Retail a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine pentru a face gestionarea unui magazin simplă și eficientă. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune.
Programul este compatibil cu majoritatea caselo...
Imperial POS & Retail a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine pentru a face gestionarea unui magazin simplă și eficientă. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune.
Programul este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.
Tot ce conține pachetul Standard, plus: Afișaj client LCD - reclame Interfață touch - legume fructe Plăti cu regim de reținere la sursă Pontaj pe bază de card Export cântar self-service Generare etichete rolă CRM de bază Foi de parcurs Sincronizare magazin online
Tot ce conține pachetul Basic, plus: Recepție produse (NIR) Fișă client/facturi neîncasate Fișă furnizor/facturi de achitat Dispoziție de încasare/plată Proces verbal de compensare Generare etichete pretăiate A4 Fidelizare 1000 clienți Alte documente contabilitate primară
Interfață prietenoasă și rapidă Emitere facturi/avize/proforme Emitere chitanțe Vânzare pe bază de scanner/căutare Discounturi articol/produs Stocuri (manual) Combatibil display client Export în contabilitate Inventariere Rapoarte complexe Backup baza date în cloud Sincronizare avize puncte lucru Preluare date firmă pe bază de CUI