Despre Noi

#

VIZIUNE 

Infiintata in 1996 GIP TRONIC SERVICE ’96  este unul din liderii  pietei caselor de marcat din Romania.  Prin experienta, profesionalism, calitate , inovare si atitudine dinamica  incercam sa aducem servicii utile si produse adaptate cerintelor clientilor .
Vrem sa fim un sprijin, prieten si partener de incredere pentru distribuitorii din tara si clientii finali, in aceasta perioada de criza economica

MISIUNE 

Ne propunem sa furnizam solutii utile, concrete si practice simple sau complexe, unice si inspirate, pentru toti clientii nostri. Ne bazăm succesul pe încrederea clienţilor construită prin înţelegerea nevoilor lor locale şi regionale, pe calitatea şi eficienţa tuturor produselor livrate.


VALORI 

Suntem o companie orientata catre profit si actionam intr-un mediu economic foarte competitiv.

Valorile noastre stau la baza afacerii noastre; ele definesc cine suntem, ne diferentiaza de competitori si sunt fundamentale pentru succesul nostru.


Avem spirit antreprenorial si suntem creativi 

Cautam constant noi oportunitati si idei, pe care le transformam in solutii de business

Avem o atitudine "pro - activa" 

Anticipam evenimentele viitoare 

Indraznim sa ne asumam riscuri

Suntem pasionati de munca noastra 

Suntem ambasadorii afacerii companiei noastre

Intotdeauna ne promovam si ne aparam reputatia 


Ne pasa de partenerii nostri 

Suntem empatici si alocam timpul necesar evaluarii si intelegerii nevoilor partenerilor nostri

Le intrecem asteptarile venind cu idei si abordari inovatoare 

Construim parteneriate puternice care sunt corecte si etice

Actionam cu integritate si ne respectam reciproc 

Ne asumam responsabilitatea actiunilor noastre, ne recunoastem greselile si invatam din ele

Suntem cinstiti si facem ceea ce spunem ca facem

Abordam conflictele intr-un mod constructiv  


Urmarim succesul prin munca de echipa

Avem acelasi interes si definim succesul in termeni valabili intregii companii; impartim si ne bucuram de succesul intregii echipe

Lucram impreuna cu ceilalti, ca o echipa, pentru obtinerea rezultatelor si sarbatorim atingerea lor 

Ii sprijinim pe toti partenerii pentru a fi cat mai buni si nu ne este frica sa cerem feedback, sa dam si sa primim feedback 

Angajaţii noştri dau valoare companiei şi participă în mod esenţial la succesul acesteia, fiind împreună responsabili pentru îndeplinirea misiunii noastre.


Echipa Noastra

Echipa Giptronic este unita si canalizata pe obtinerea de rezultate. Fiecare angajat este important. Activitatea este impartita pe 4 departamente pentru a optimiza cat mai bine volumul de munca.


Ioan Nemesiu
CEO
#
Are functia cea mai inalta dar si responsabilitatea de a lua decizii ce ii afecteaza pe toti.
Petre Balabaneanu
Director Tehnic
#
Este seful departamentului tehnic. Asigura buna functionare a acestui departament prin indrumare si control.
Ioana Opincaru
Departament Financiar
#
Se ocupa de coordonarea activitatilor financiare din firma.
Mihaela Popescu
Departament vanzari
#
Se ocupa de coordonarea procesului de vanzare si expeditie a coletelor.

ISTORIA GIPTRONIC 

GIP - TRONIC SERVICE 96 SRL s-a infiintat in 1996 si continua activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care se nascuse in 1991

Cu experienta dobandita din 1991 , dar si cu un bogat bagaj de cunostinte in electronica dobandite incepand cu 1978 la IIRUC - Bucuresti, am avut curajul sa unim 6 asociati pentru a crea acest GIP TRONIC SERVICE 96 .
Legea privitoare la case de marcat inca nu era pentru fiscalitate, cerintele erau altele. In timp am devenit prin pasiune, profesionalism, seriozitate o echipa care a participat la multe avizari de CM de la diversi importatori : ELITE 1200, Elite 2000, ELITE MICRO LT, DATECS, CARAT, TEC, MICROS, DECIMA, etc.

In anul 2002 ca urmare a unor evenimente prin care patru asociati au hotarat "sa-si ia soarta in maini" ne-am dezechilibrat putin. Cineva ne-a dat un sut in fund. Dar noi am facut conform proverbului un pas inainte. Am inceput importul pentru propriul model ACTIVA. Intr-o piata complicata cu multi furnizori, care acum unii nu mai sunt, am introdus modelele ACTIVA . Cum ? Cu greu...Veneau cu diverse bug-uri soft sau hard pe care cu greu producatorul a inteles ca TREBUIE sa le rezolve pentru a iesi un produs fiabil.

Acum oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii si solutii "la cheie" pentru : hotel, comert, prestari servicii, alimentatie publica, magazine fashion, unitati SPA, etc.

Banalul cititor de cod de bare, folosirea cantarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri pentru fidelizarea clientilor, a solutiilor software pentru vanzare sau gestiune incepe sa-si arate utilitatea si pentru societatile mici sau mari din ROMANIA. Aici intervenim NOI.

Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza analiza profilului si nevoilor individuale a fiecarui beneficiar, a cerintelor si asteptarile acestuia. Rezultatul : un raport optim pret-calitate.

Am dezvoltat in toata tara o retea de unitati de service si distributie acreditate. Acest lucru s-a facut prin crearea si dezvoltarea celor mai bune relatii cu partenerii. Nu ne limităm doar la a oferi cele mai bune produse, dar oferim si consultanta precum si sesiuni de training-uri pentru sprecializare, discutarea si rezolvarea diverselor probleme. Aceast lucru pentru noi si pentru partenerii nostri reprezinta o situatie de tip win-win.

Echipamentele ACTIVA sunt solicitate si datorita usurintei de conectare la diverse drivere si a vitezei de tiparire a bonului. Sunt foarte multe si diverse aplicatii soft la care s-au facut conectat echipamentele ACTIVA.

Derularea activitatii prin competenta, inalt profesionalism, promptitudine si pasiune, alaturi de cunoasterea normelor legislative referitoare la activitatea noastra, contribuie la consolidarea creditului nostru.

Din 2009 am initiat un import masiv de diverse echipamente si accesorii pentru integrare alaturi de AMEF. Astfel suntem importatori directi de : cititoare cod bare LASER, Monitoare Touch-Screen, POS All-In-One, imprimante fixe sau portabile, Terminale inventariere, sertare de bani , etc

Din 2011, la cerea clientilor care isi doreau sa-si urmareasca activitate din unitati prin captarea imaginilor si vizualizarea pe un banal telefon mobil sau oriunde prin Internet, ne-am inscris pentru licentiere in : activitati de instalare, modificare sau inretinere sisteme de supraveghere si control acces. Astfel functionam sub licenta nr 2603/28.09.2012. . Aducem la preturi competitive diverse camere de supraveghere, DVR-uri pentru inregistrare video si/sau audio sisteme antene antifurt RF sau AM, POS-text-inserter pentru vizualizarea in timp real a fiecarui produs vandut din magazin.
Sunt diverse alte aplicatii si pentru domeniul "pentru acasa" , "Rezidential" sau "home". Pornind de la supravegherea masinii din parcare, sau inregistrarea automata evenimentelor din trafic pana la supravegherea in timp real prin camere IP a bonei sau copilului. Si nu in ultimul rand aceste gadget-uri au microfon si difuzor, deasemenea se pot roti si misca sus/jos. Nu este domeniu in care sa nu se utilizaze aceste sisteme.

Urmarind cererea din piata, aducem si avizam periodic produse bazate pe tehnologii, dotari si functiuni noi .

Pentru efectuarea unei prezentari cat mai scurte nu am amintit de multe alte detalii pentru care insa va stam oricand la dispozitie